سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 افسانه در مورد همکاری داده ها که مانع تجارت شما می شوند

همکاری چیز جدیدی در بازاریابی نیست. بدون حامیان مالی طولانی مدت مانند کوکاکولا و ویزا ، به سختی می توان به المپیک فکر کرد یا روزهایی را به یاد آورد که کارتهای اعتباری با شرکتهای هواپیمایی ، خرده فروشان ، خودروسازان و سایر شرکتها مارک نشده اند.

اما بازاریابان با دیدن "داده ها" در مقابل "همکاری" مردد می شوند. به طور ناگهانی ، مردم از ایده استفاده از داده های شخص اول برای همکاری با تیم ها یا شرکت های دیگر عصبی می شوند ، زیرا آنها نگران هستند که شرکا ممکن است به اطلاعات حساس دسترسی پیدا کنند و از آنها سواستفاده کنند ، یا ارزش داده ها کم خواهد شد.

هر دوی اینها نگرانی های معتبری هستند که نباید آنها را کنار زد ، اما نباید در مورد آنها چنین اصطلاحاتی جدی داشت. به طور فزاینده ای ، مارک هایی که دید کاملی نسبت به مصرف کنندگان خود دارند - شاهکاری که تنها از طریق یک استراتژی داده شامل همکاری میسر می شود - آنهایی هستند که قصد دارند با کسب هوشمندی مشتری برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری به موفقیت برسند.

همکاری داده های آگاه از حریم خصوصی را ایجاد کنید:

همکاری موفقیت آمیز داده ها ناشی از پرداختن به عقاید از پیش تعیین شده ، فهمیدن دلیل تبدیل شدن آنها به افسانه ها و حمایت از روشهای کار با شرکای قابل اعتماد با حریم خصوصی است.

باور غلط 1: از همکاری داده ها با داده های شخص اول باید خودداری شود:

داده های شخص اول بدون شک ارزشمند است. نگه داشتن مداوم آن در حصر و لغو آسانتر از تصور راههای همکاری با دیگران به گونه ای است که باعث حفظ حریم خصوصی و وفاداری شود ، احساس راحتی می کند. به عنوان مثال ، اگر در این صنایع نیستید ، شروع به کار مشارکت داده ها با یک شرکت خدمات مالی یا خدمات بهداشتی می تواند چالش برانگیز باشد. انجام این کار مستلزم آشنایی با مقرراتی است که آنها باید رعایت کنند و فناوری هایی که به آنها کمک می کند همکاری را به روشی ایمن و مطمئن تسهیل می کنند.

با این حال ، اگر همچنان گزینه های همکاری داده را به روشی که از حریم خصوصی محافظت می کند ، در نظر نگیرید ، بینش مشترکی را که می تواند تجارت شما را به جلو سوق دهد ، از دست می دهید. همانطور که از تبلیغات تعطیلات Burger King با Venmo مشاهده کردیم ، بدانید که به موجب آن زنجیره فست فود 1 دلار برای انتخاب مشتری از طریق برنامه ارسال می شود ، می دانید که چطور مشتریان شما ترجیح می دهند پول خود را پرداخت کنند.

اگر در حال حاضر شرکایی دارید که به آنها اعتماد دارید ، مکانی آسان برای شروع ایده پردازی نحوه همکاری داده ها با بحث در مورد سود متقابل شما از مجموعه داده های اختصاصی یکدیگر است. همچنین ممکن است بخواهید با یک فروشنده فناوری صحبت کنید که می تواند به پشتیبانی شراکت و امنیت داده ها از همکاری داده کمک کند.

باور غلط 2: مصرف کنندگان من نمی خواهند از داده های آنها استفاده شود.:

این مطمئناً در مورد مصرف کنندگان خاصی صدق می کند که ممکن است هرگز استفاده از داده ها را در بازاریابی درک یا قبول نکنند. با این حال ، مارک ها باید آگاهی روزافزون مصرف کنندگان از استفاده از داده های خود را بعنوان فرصتی برای ظهور و نه چالشی برای فرار از آن ببینند. ظهور "فعالان حریم خصوصی" ، مجموعه ای جذاب از بومیان دیجیتال که اغلب جوان و مرفه هستند و تصمیمات خرید را بر اساس نحوه برخورد شرکت ها با داده های خود می گیرند ، نشان می دهد که در برخورد با حریم خصوصی به عنوان گفتگوی باز و مداوم در مورد مبادله ارزش که ارزش کف برای نامزدی ، به جای سقف.

به عنوان مثال ، اگر خرده فروش هستید ، از مخاطبان خود - حتی مصرف کنندگانی که سالهاست از شما خرید می کنند - هیچ مشکلی ندارد که چگونه می خواهند با نام تجاری شما تعامل داشته باشند. بسیاری از این آژانس قدردانی می کنند که انتخاب خود را برای بازاریابی انتخاب می کند و این مشارکت ها را بخشی از تجربه مشتری شما می دانند که ریشه در اعتماد سازی از طریق شفافیت دارد. اطلاع رسانی به مصرف کنندگان از داده ها ، روش دیگری است که می تواند به آنها نشان دهد که شما توجه و وفاداری آنها را مسلم نمی دانید. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که گروه فعالان حریم خصوصی به دلیل تقاضای شفافیت بیشتر در مورد نحوه استفاده از داده هایشان و پاداش دادن به مارک هایی که با وفاداری آنها برتر هستند ، گروه همگانی رازداری افزایش یابد.

باور غلط 3: من به همکاری داده ها احتیاج ندارم - من همه چیز را در مورد مخاطبانم می دانم:

همانطور که تاریخچه کسب آنها نشان می دهد ، حتی غول های فناوری نیز نمی توانند یک تصویر کامل از مصرف کنندگان خود به تنهایی ارائه دهند. خریدهای آمازون از IMDB ، Audible و Whole Foods حاکی از وجود شکافهایی در درک چگونگی مصرف رسانه و خرید مواد غذایی توسط مردم است. با این حال ، مطمئناً خرید تنها راه شناخت بیشتر مخاطبان نیست.

تدوین یک استراتژی داده جدید برای اتصال داده های شخص اول شما و همکاری ایمن و ایمن با دیگران ، در حال تبدیل شدن به راهی جدید برای مارک ها برای ایجاد تمایز ، درک بهتر نیازهای مصرف کنندگان و افزایش اطلاعات در مورد مخاطبان مشترک با شرکای معتمد است. با از بین رفتن کوکی های شخص ثالث و از بین بردن دسترسی فناوری پیشرفته ، هوش مشتری کم می شود. اگر با استراتژی داده خود وضعیت موجود را حفظ کنید - منابع مشابه ، فناوری مشابه ، سیلوهای مشابه - فقط در مورد مخاطبانی که فکر می کردید قبلاً می شناختید ، اطلاعات کمتری کسب خواهید کرد در حالی که کسب و کار شما به آهستگی تخریب می شود.

سال جدید ، استراتژی جدید داده ها:

با تغییر نیازهای مصرف کننده ، توانایی برندها در تأمین آنها در حال حاضر نیز افزایش یافته است. برخی از آنها توانسته اند به سرعت حرکت کنند و خواسته های جدید را برطرف کنند ، در حالی که برخی دیگر این کار را نکردند.

انصراف از همکاری داده ها فقط می تواند مانع از هوش مشتری پسند مصرف کننده شود که به چابکی و در نتیجه رشد تجارت دامن می زند. شرکتهایی که می خواهند عقاید منسوخ در مورد همکاری داده ها را پشت سر بگذارند و مشارکتهای جدیدی را ایجاد می کنند ، مشتریان خود را بهتر می شناسند ، آنها را با موفقیت بیشتری درگیر می کنند و به طور واقعی صاحب آینده خود می شوند.