سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشنهاد بی نظیر فروش: عنصری کلیدی برای موفقیت در جستجوگرها:

ستون نویس فیلی ویسه توضیح می دهد که یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP) چیست و چرا هر صفحه نمایه شده در سایت شما به یک صفحه نیاز دارد.Google سالانه تریلیون جستجو را پردازش می کند که هر روز برابر با میلیاردها جستجو است. چگونه آنها تصمیم می گیرند که امیدوار کننده ترین نتیجه برای هر یک از حجم خیره کننده س questionsالات چیست؟

تجربه نشان می دهد برای رتبه بندی برتر برای یک درخواست مشخص ، نیازی نیست که یک وب سایت بزرگ برای یک مارک تجاری بزرگ باشید. Google اهمیتی نمی دهد که کدام سایتها دارای SERP زیاد هستند ، تا زمانی که صفحه مطابق با انتظارات کاربر باشد ، چیزی که آنها در مقیاس فوق العاده ای اندازه گیری می کنند. این س theال را ایجاد می کند: چه چیزی باعث برجسته شدن یک صفحه می شود ، تا آنجا که به گوگل مربوط می شود؟ چرا صفحات در دراز مدت در گوگل رتبه بندی می کنند؟

بپرس چرا:

Google هنگام محاسبه رتبه بندی یک وب سایت برای سالات در جستجوی Google ، صد سیگنال را در نظر می گیرد. این موارد از سرعت سایت گرفته تا پیوندهای ورودی به محتوای صفحه را شامل می شود. مهمتر از همه ، به نظر می رسد گوگل از سایت هایی که در بین کاربران محبوب هستند ، طرفداری می کند. جستجوی Google وب سایتهایی را دوست دارد که کاربران آنها را دوست دارند.

این که چگونه رضایت کاربر به طور عینی اندازه گیری می شود - در مقیاس فوق العاده - هم پیچیده است و هم یک راز صنعت کاملاً محافظت شده. از این رو ، این اطلاعات به تنهایی در ابتدا به دارندگان سایت در بهبود رتبه سایت کمک نمی کند. کمک به یک قدم به عقب و پرسیدن چند سوال بسیار مرتبط:

چرا Google باید وب سایت من را بالاتر از سایت های دیگر قرار دهد؟

چه چیزی باعث می شود سایت نسبت به سایر سایت های رقیب بهتر ، با ارزش تر از نظر کاربران باشد؟

چه چیزی می تواند کاربران را مجبور به ترجیح سایت من نسبت به گزینه های رقیب کند؟

این س questionsالات دشوار است ، به خصوص اگر نتیجه گیری آنها به یک واقعیت ناراحت کننده منجر شود که در واقع هیچ چیزی باعث برجسته شدن سایت یا تجارت آنلاین نیست. به هر حال ، دلیل کمی وجود دارد که کاربران و / یا Google باید وب سایتی را ترجیح دهند که چیزی را ارائه نکند که به راحتی در جاهای دیگر موجود نباشد. در چنین شرایطی ، با تجدید نظر در مدل کسب و کار به عنوان یک مفهوم ، قابلیت مشاهده ارگانیک جستجوی گوگل با ماندگاری را می توان در نظر گرفت.

با این حال ، بیشتر مشاغل پیشنهادی منحصر به فرد برای فروش ارائه می دهند ، بسیاری از آنها بیش از یک راه است. نشان دادن آن پیشنهاد فروش منحصر به فرد در هر صفحه فرود ، نقطه اصلی این امر است.

چه باید انجام شود:

شناسایی پیشنهاد فروش منحصر به فرد می تواند یک چالش باشد ، اما اگر آشنایی صمیمانه ای با محصول یا خدمات داشته باشید ، کار کمی دلهره آور است. حفظ یک گفتگوی مداوم با کاربران ، یعنی مشتریان خود ، یک امتیاز اضافی است.

شرکت های موفق در Google SERP (و فراتر از آن) معمولاً بیش از یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد روشن را نشان می دهند. Netflix ترکیبی از نسبت بی نظیر قیمت به ارزش است که با سهولت استفاده جفت شده است. آمازون اولین انبار آنلاین نبود ، اما با انتخاب بسیار گسترده ای از محصولات که به سرعت تحویل داده می شوند ، به عنوان یک مکان قابل اعتماد شناخته شد. Booking.com انتخاب فوق العاده ای از محل اقامت را ارائه می دهد که می تواند براساس بازخورد کاربر ، مکان ، دامنه قیمت و غیره بررسی شود.

با گذشت زمان ، همه این مارک های تجاری تقریباً مترادف با جایگاه های خاص خود هستند. به دلیل فاکتور شناسایی مارک ، نیازی نیست که فقط به کاربرانی که پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را در لیست های جستجو ارزیابی می کنند ، اعتماد کنند. با این حال مارک های کوچکتر باید به طور مداوم دلیل اصلی مورد نظر کاربر را مشخص کنند. به همین دلیل است که ، برای اکثر مشاغل آنلاین ، اولین برداشت از هر صفحه فرود تعیین کننده است.

اولین نقطه تماس کاربر - لحظه ای که آنها با نتایج جستجوی Google برای هر آنچه که دنبال می کنند روبرو می شوند - لحظه ای است که تعدادی از موارد مرتبط با SEO اتفاق می افتد. اول ، انتظارات کاربر با عنوان و توضیحات صفحه مقایسه می شود. هر دوی این عناصر معمولاً به عنوان SEO اصلی در نظر گرفته می شوند ، اما برای جلب توجه کاربران از اهمیت حیاتی برخوردار هستند.

هر صفحه فهرست پذیر باید به عنوان یک صفحه بالقوه در نظر گرفته شود و به همین دلیل باید به طور مداوم بهینه شود تا اطمینان حاصل شود که لیست شما در نتایج جستجو برجسته است. حداقل ، لیست جستجوی ارگانیک شما باید شامل توضیحات واضح درباره این صفحه باشد ، پیشنهاد فروش منحصر به فرد که به کاربر توضیح می دهد چرا این همان چیزی است که او به دنبال آن بوده است و یک فراخوان برای درخواست کاربر به از وب سایت خود دیدن کنید.

بهینه سازی محتوای شما در صورت لزوم برای بهره گیری از نتایج غنی (که قبلاً به عنوان قطعه های ثروتمند شناخته می شد) روشی امتحان شده ، آزمایش شده و توصیه شده برای ادعای املاک و مستغلات قابل مشاهده SERP ، نمایش برتری و تقویت پیشنهاد بی نظیر فروش در این فرآیند است. در صفحه بالا مشاهده می کنید که در لیست ستاره های بررسی ، اطلاعات محصول و اطلاعات رویداد نمایش داده شده است.

متأسفانه ، برخی از مدیران وب و جستجوگرها به دنبال برش در اینجا هستند ، یا با تلاش برای دستکاری داده های ساختاری ، یک تخلف قابل مجازات برای دستورالعمل های وب مستر گوگل ، یا با تزریق قابلیت مشاهده قطعه با استفاده از نویسه های خاص مانند؟ ? ? ? ? ? ? ، که با ناراحتی روبرو می شود (با این وجود ، در زمان نوشتن این مقاله ، نقض واضح دستورالعمل های Google نیست). هر دو استراتژی خطرناکی هستند.

البته ، هیچ مقدار بهینه سازی موتور جستجو و قطعه های چشم نواز نمی تواند پیشنهاد فروش بی نظیر گمشده در تمام صفحات فرود را جبران کند. داشتن USP کاملاً واضح و تردید SEO را برطرف می کند.

با این حال ، بهترین نتایج زمانی بدست می آید که یک سرویس آنلاین عالی پیشنهاد فروش بی نظیر همراه با سئوی داده محور را داشته باشد. بدین ترتیب نمای پایدار جستجوی Google حاصل می شود و ساخت برند بسیار شتاب می گیرد.

بر آنچه مهم است تمرکز کنید:

مانند بسیاری از صنایع دیگر ، به نظر می رسد تجارت سئو در مورد روندهای فعلی غالباً وسواس دارد. این روندها ممکن است از نظر فناوری مانند معرفی AMP یا حتی مهاجرت کاملاً مهم برای تجارت به HTTPS مهم باشند. با این حال ، تمرکز بر اساسی ترین جنبه بازاریابی ارزش بسیار زیادی دارد: مشتری یا کاربر همیشه در اولویت است. گوگل از همان ابتدا مانترا آنها را ساخته است.

شواهد نشان می دهد که سایت یا صفحه ای برای کاربرانی که از یک موضوع خاص سyingال می کنند به خوبی کار می کند ، یک سیگنال SEO بسیار قوی است. به همین دلیل معماری عالی و ناب وب سایت ، زمان بارگذاری بسیار سریع و از همه مهمتر ، یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد و واضح و مشخص در هر صفحه فرود ، همان SEO آینده نگر است. بر روی کاربر و تبدیل تمرکز کنید!